Himmelsblått (i dubbel bemärkelse)

Det råder full show inne på Stadion - den ligger precis här bredvid och MFF har hemmamatch som börjar nu - det hörs vill jag lova! Haha.

Söndag idag. Brukar innebära viss ångest, men inte idag faktiskt. Tror det beror på att jag i veckan förhoppningsvis får veta hur min sommar kommer att se ut. Ska bli skönt!

Vårvädret håller i sig och det håller mitt humör på topp. :) Allas humör, verkar det faktiskt som. Både Malmö och dess invånare är totalt annorlunda nu, mot när det var konstant gråblött och allmänt deppigt och tröttsamt överallt! Heja.

Sen piggar ju det här med lägenheten upp en del också, det får jag ju erkänna. Och liksom alla gånger innan då jag sett fram emot något - vråååål från stadion!!! - så kan jag bara inte sluta tänka på det, utan går konstant i pirriga tankar,  hihi. På gott och ont, haha. "Tomtemage" är ju ändå "Tomtemage" liksom, hehe. :P

Imorgon kväll spelar Banankvartetten med lite popfolk på skolan. Konsert kl 19 i Lilla Salen - välkomna! Vi är med på Daianas låtar och hon är så duktig så. Komkomkom. (Vi är först, hehe).

Nej, nu ska jag njuta av lite ledighet och greja här hemma. Ikväll blir det lite flickor på sångbesök och det vore skönt att få lite gjort innan dess. Tiden rullar ju som bekant på...

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback