Deklarera - check!

Nu har jag deklarerat! Ni anar inte vilka problem jag har haft här... men nu så gick det hur bra och självklart som helst! Gissar att det var min dator som spökat lite... Men nu är det alltså gjort, skönt skönt. En bock i almanackans attgöralista!

Attgöralistan. Listor. Jag har dille på dem. Men de hjälper och i love them, hehe. ;) Nu har jag dock en hel del saker som bara mååste göras såhär innan sommaren, vilket känns lite segt. Men det är väl bara att ta il tjuro in tha corni och bara göratt! ;) Försöker samla kraft att skriva folk-mos nu. My mind says yes, but my body says noo!! Hehe.

Sommarjobb på hotellet är fixat, så där lossnade en sten och ännu en bock på listan. Niice. Mesta delen av Calles semester är jag ledig. Behöver jag säga hur fantastiskt härligt det känns? :) Nä. Hihi.

Nej, men om jag skulle se till att jobba av den tråkiga listan lite till nu då. Jo. Lika bra. Så kanske jag kan unna mig lite bokläsning på balkongen sen. Där är nog skönt idag tror jag. :)

På återseende!


ps. Vi ska se Madonna när hon kommer till götet i sommar. Inte min största idol direkt, men det lär bli fett! :D göttgött. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback