Arbetsintervju

... har jag varit på idag. Och det gick nog ganska bra tror jag. Så bra det kunde gå liksom. ;) Får besked nästa vecka. Men redan tisdag måste jag ha bestämt mig för om jag ska ta ett års uppehåll eller inte! Jag är helt full av tankar, fördelar och nackdelar... åhh! Min skoltrötta hjärna jobbar på tok för långsamt och jag blir inte riktigt klok på vad jag verkligen tror, tycker och tänker. Suck!
Och så är katten sjuk. Jäklar skit! Upptäckte en... klump (!) vid hennes ena ljumske igår. Har tid hos veterinären nästa vecka - hon bara måste bli bra! Hon verkar dock må bra, så vi håller våra tummar hårdare än hårdast. Vår prinsessa...

En grymt rolig sak är däremot att vi har fått världens finaste lägenhet! Hehe. Eller tja, det känns så i alla fall. :D Fick frågan om visning i måndags och igår kollade vi på den och blev allt bra kära i den. En trea med söderbalkong i Slottsstaden. Mmm! Sen fick vi den samma eftermiddag. Liiite snabba puckar, jo tack! Haha. Men nu känns det bra. Jobbigt med packning och flyttning, men annars väldigt bra. 1 juni får vi tillträde! (Nån som vill hyra vår nuvarande trea i juni-juli??!!).

Jag unnar mig lov. Lite för mycket. Läser i solen och träffar goda vänner. <3 Jobbar också. Men inte så mycket mer. Lite övat blir det, men bara lite. Hoppas ork och nya krafter ska infinna sig när skolan drar igång igen! (Det brukar ju va så).
Nej, dags att kolla om ica har öppet så jag kan köpa dammsugarpåsar, sedan läsa och spela. Och grubbla.........!!!

kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback