Skivinspelningshelgen är över. Nöjd och glad. Men tröött.

Ögonen kliar, hjärnan känns som havregrynsgröt och rumpan min värker. Huvud, hjärta och fingrar har jobbat heltid den här helgen: Det har varit skivinspelning med orkestern.
Det har dock varit roligt och med många fina människor, så jag klagar inte. Bara uppdaterar läget, hihi. ;)

Kvällen har spenderats med Calle, mamma och pappa! <3 Söndagsmiddag med mamma och pappa händer ju inte varje vecka längre. Myspys. :) Var och åt i Västra hamnen och drack sedan kaffe och åt choklad här i vår soffa. Niiice.

Så var det snart måndag igen och ännu en välfylld vecka väntar. Till helgen bär det dock av till Göteborg, så jag får ha det som min "morot" så det ska nog gå bra ändå. ;)

Lägenhetsbytet gå än så länge bra. :)) Det är så spännande! Det boorde ju gå igenom, men man vågar ändå inte hoppas helt. Men visst är det mysigt att drömma sig bort i inredningstidningar, tyger och möbler... mmm! ;)
Whiihiii.


Igår kväll spenderade med Hanna. Hon mötte upp mig efter inspelningen och jag köpte - äntligen! - en ny kjol! Det var en av de jag hittat (fast för stora) i svart, men så fanns den i min storlek i brunt. Så det fick det bli! Så söt, med hög midja och fickor... :) Vi hade det gött med lite shopping, värsta bästa matlagningen och mys i soffan med film, popcorn och en flarra rödvin. ;) (Tack, Hanna, för fiiin kväll! :) )

Nu blir det lite mer soffslapp innan det är dags att vanka och gå till skolan. ;) För ja, jag lär somna här, haha. Igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback