Nöjd och glad! :)

Helg! Och både jag och Calle är lediga - kryss i taket! :) Ska bli väldigt skönt, faktiskt.

Veckan har varit bra, inte minst för att jag fick Region Blekinges Kulturstipendie, wehej! :)) Så nu ska det införskaffas ett helt (och lättare!) cellofodral, och så ska jag ta lite extra lektioner... ;)

Idag har varit en fin dag, mestadels spenderad med Lisa. Först övning och 1½ lektion, följt av stråkkvartettsmingelgig på Malmö Högskola, en timmes notkopiering, hehe, och träning på Friskis & Svettis. Ett helt  värdelöst pass, bör kanske tilläggas? Gå INTE på det, gahh.

Imorgon åker jag, Jossan och Nika över till Köpenhamn för att umgås, ta det lugnt och lyxa till det med lite brunch. :) En revival på vad vi gjorde förra hösten - och då var det ju extremt lyckat, hihi.
Sen blir det fortsatt packning och städning i lägenheten. Det är en del saker att fixa ändå! Men lite i taget kan vi bocka av saker från vår lista, och till lördag borde allting vara i ordning. :) Spännande!!
  Ser f.ö. att det står två stycken tomma kartonger här, så jag ska nog göra lite nytta och fylla dem. Sen undrar jag om det inte är bud på en film och lite glass kanske, fredag som det är? ;)

Ta hand om er där ute.
<3 Johanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh,lovely! Det känns som att vi inte har pratat på huuuur länge som helst! Det måste vi göra snart,ska dock jobba hela helgen...hm...men vill höra allt om kommande flytt och kulturstipendie! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback