Music, music, music!

Hemma och vänder. Duschar och laddar om. Varit i skolan hela dagen och nu ikväll är det dags för ett kvartett-gig med stämledarna från akademiska. Yey. Ska bli skoj. :) Mycket Mozart, haha. :P

Imorgon bär det av till Göteborg. Ska bli jätteskönt, men jag har ångest över att inte kunna öva på hela helgen. Jag har såå mycket jag vill lära mig till nästa lektion - och den är på måndag! Och terminens första instudering! Men frågan är om det är värt att ta med cellon upp. Det blir ju inte någon tid för långa övningspass i vilket fall. Då kanske det lika gärna kan va? Kanske. EN dags ledigt hade varit skönt, men inte två... inte nu... :( Hmm. What to do..? Kanske är en analkande blåsa på tummen ett tecken om att samla lite kraft? Har trots allt spelat massor sen terminen började - och oj, vad skoj det är! :D Hihihi! ;)

Nu måste jag dock leta upp ett par passande skor och fixa håret.

Pussar o kramar!
Johanna


ps. Jag och Calle fick lägenheten! Whii! Så hej och hå, nu är vår lägenhet fylld av banankartonger... och fler lär det bli! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback