*ler*

Övning/uppvärmning
Kvartettrep
Kvartettlektion
Cellolektion
Cellogemensam
Improvisation

Så såg min dag ut. Och den va fin. :) Snön ger mig nog lite extra hästkrafter, hihi. ;)
Fick riktigt fina ord från min lärare idag, så dem ska jag leva på nu ett tag. :)) Tihi! (läs: WHIIIIII!!! haha)


I veckan är det skola som vanligt och jobb på lördag. Dessutom har Calle och jag årsdag på onsdag. 4 ÅR! Yey. Tokig, men väldigt trevligt! ;)
Julgodisbak på söndag med Hanna och Johannes ska det också bli. Och lite träning. Och hjälpa Karin flytta.
Men det var nog allt. Och orkestern så klart.

Nu ska jag bränna skivor. Var på stadsbiblioteket idag och lånade tio stycken klassiska. De har hur mycket som helst! Ska bli kul att utöka mitt förråd och lyssna på lite "nytt". :)

That's all for now folks.
Kraaamar från Johanna*** :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback