Mysbakis i en soffa i Alvik...

...är jag. Sitter med en gigantisk kopp te i Erikas soffa och undrar om jag ska skriva MoS eller sova först. Lite av varje borde jag nog göra. Innan jag åker till Vällingby och spanar in Sotens jobb! :)
  Igår var det sista föreställningarna med "Uarda", följt av en sjukt härlig sista-fest! ;) Stannade fram till strax efter fem, då det var dags att traska till tåget... Tack till alla som varit med och spexat - rrrroligt! :D

Nej, men med tanke på vilken tid det tar för mig att skriva detta... haha... så blir det nog lite vila först. :P
Men nu är den alltså här: min och Erikas helg. Inplanerad sen länge och ojoj, vad gött vi ska ha det, hihi! Champagnen (som jag vann igår i en orkestertävling arrangerad av Herr Kandelaber) är redan på kylning. ;) Även om jag i skrivande stund inte är jättesugen på den, haha. Eller på de spexsnapsar jag lyckats smuggla med mig, haha. :P

På återseende, gott folk.
Puss haaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback