Helg i stugan! <3

Tillbaka i soffan i Malmö efter en skön och avslappnad helg i Ystad... :) Alltid lika underbart där! Så skönt att åka dit och mysa med Calle, bli ompysslad och umgås med farmor och denna gång även med hennes söta väninna. :)
Igår kväll kom dessutom Hanna och Johannes och hälsade på. Vi grillade, drack vin, spelade spel och såg på tv. Sen somnade jag i soffan. Haha. Vad är det för fel på mig?! :P Haha, jaja, skönt var det i alla fall! ;) Som alltid... hihi!

När jag och Calle gick på stan igår hittade jag en helt underbar klänning! Den är svart och vit, perfekt till studentfest för Carro, konserter, sommarfester etcetera, etcetera...!! Åh! :))) Men min ekonomi har haft det bättre - speciellt med tanke på att min uppfräschade stråka ska hämtas och betalas på tisdag..! Men ojoj, vad sugen jag är på den! Får se om jag ens kan hitta den här i Malmö... Så får vi se närmare sen. Har ju förövrigt en dröm om den där svarta långklänningen jag hittade i Stockholm också... hehe! Åhhå, vad jag ÄLSKAR klänningar!!! <3 Hihi! :))
Klänningar, väskor och framför allt skooor... mmm... Räknade mina skor häromdagen förresten. Och allt som allt kan vi nog konstatera att sjuttiogränsen i alla fall är nådd, haha! :P
Men klänningar, det är det brist på... hehe... åhh!

Nej, nu svamlar jag iväg här... Trött och ofokuserad och extremt mätt (som alltid när farmor varit framme, haha).
Nu åter till Bodyguard. ;)

Pussen, kramen från moi! ***

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej söta! Förlåt att jag varit så dålig på att höra av mig de senaste dagarna...har varit upptagen med jobb och lite mys med prinsen ;) Hihi,tittade också på bodyguard nu ikväll...Kevin Costner är ju inte helt fel,ganska het i min mening :P Och fröken Houston var ju verkligen på topp! Men höras imorgon kanske? Puss o godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback