Ett hej från soffan.

Sitter och drömmer mig bort bland fina lägenheter... hihi! Med choklad. Vad hände med "Beach -08", haha?! Jaja. :P Det ska va gött å leva. ;) Och idag har varit en bra dag, så jag är nöjd, hihi.

Ser fram emot morgondagen. Ska öva effektivt på förmiddagen och sedan gympa med Hanna, följt av date med Soten, whiii! :)) Får se vad vi hittar på. Kanske barhäng på skolan på kvällen med lite soft musik från folkmusikerna och Jannike?

Fasen, va många fina männsikor jag känner. Har tänkt en hel del på det igår och idag. Att jag alltid haft förmånen att vara omringad av helt underbara personer! Tack för att ni finns! Me love you. :)) Glöm inte det. ;)

Nu ska jag pussa lite på min katt och min pojke, innan jag åter slumrar in här på soffan, haha... natti! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman! Det var ett tag sen!!! Allt bra? Ska ni flytta?! Ni som har så fin lägenhet...

Vi ska få en bebis...Deuz syster Greta ska få smått nästa vecka, och för hoppningsvis finns det en liten kattpojke till oss!

Måste ses snart!!! Jag har en gratisbiljett till Skåneland...den måste utnyttjas snart!

Pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback