Projektvecka

Gääsp.
Har precis vaknat efter ungefär en timmes sömn i soffan. Helt yr är jag nu, haha, men det var skönt. :) Tror jag behöver lite lov. :P Men nu är det bara liite, liite, kvar tills dess! Mmm! :))

Denna veckan har vi projektvecka, vilket denna gången har inneburit att på två dagar sätta ihop en föreställning (vi är 5 pers i min grupp) och sen spela upp den på förskolor 2 gånger på förmiddagarna, igår och idag. Så nu återstår bara morgondagens utvärdering!
Det har varit roligaste projektet hitintills och ojoj vilken grupp vi är, hihi. ;)

Igår eftermiddag var jag och kaffade med Hanna. Ordet "kaffa" uppstod då och jag ska nog anamma det, hehe. :P
Hon var nyklippt och snygg (som alltid) så jag fick prata av mig (ännu mer) om vad jag ska hitta på med min kalufs! Jannike och Erika fick också ta del av den kakan igår, haha. Men nu tror jag jag vet hur jag ska göra näst: låta det växa ut och om några veckor gå till min frisör som får toppa och slinga det. Slingorna får vi se hur de blir, jag litar på att hon kan och förstår mig, hihi, men ljusare i alla fall. Nu när det ska bli vår och sommar. ;) Dock har ju livet som brunett varit jäkligt gött, det också, hihi... Men nu är det snaart nog. För denna gång. :) Hade nog haft kvar det lite till om det inte vore för den fina utväxt som nästan ser grå ut för att skillnaden är så stor, haha. :P Men nu har jag bestämt mig och det känns bra.

Nu ska jag strax gympa mer med Mary, så det är dags att byta om till träningsstassen! ;)
Ha det så bra!
Och Erika, ta det lugnt med köksredskap och dyligt nu va! :P

Kramkram!


Kommentarer
Postat av: Erika

I promise ;) Det verkar ju som om du har en plan nu med håret,den verkar kalas ju! Och Johanna,glöm inte att; blondes have more fun! :D Puss,puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback