Power nap

Baci ligger i mitt knä och viftar förnöjt med svansen. Ser så nöjd ut så. :) Vad jag är glad att Calle övertalade mig att skaffa katt. :) Så fin, så fin och så himla mysigt sällskap. :)

Nyss hemkommen från skolan och ska försöka vila lite. Sätta på en bra skiva och lägga mig på soffan en stund. Kanske Pink Floyd? Brukar funka, hihi.
Behöver lite energi, känner jag. Ska nämnligen till teatern i Landskrona idag - har fått jobb torsdag till lördag - och spela operett. Extremt corny och käck musik, men va tusan. Det är kul att spela, och alltid gött att tjäna pengar. ;)

Har plattat hår idag. Det börjar bli långt! Och slingorna blir bättre och bättre för varje borsttag och tvättning som görs. Going back to blonde... och att va dum i huvudet, för att citera Jannike, haha. :P

Här lyser solen idag och jag fylls av längtan efter vår och sommar. Piffa upp lägenheten och fylla balkongen med blommor... sedan sitta där och sola.... mmm! :))

Men nu: vila. Sen ska jag göra ett försök att beställa cellosträngar och harts. Akut behov. Gahh.

En skrivare vore ett stort plus att äga. Helt klart.
(Och en symaskin och en digital systemkamera, tihi).

Hej då så länge!
Kram Johanna


Kommentarer
Postat av: Hanna!

väärldens finaste baci! :) finaste matten oxå såklart!

2008-03-27 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback