:)))

Igår hade jag den bästa kvällen. Såå himla mysig! :))
Jag och Hanna hade ju vunnit oss en trerätters hemlagad middag av våra pojkar då vi bowlade för några veckor sedan. Och jäklar vilken middag det blev!! Blir helt lycklig bara jag tänker på det, hihi. 200% mys!!! Whiiii. :)))
Hanna blev utkörd från sin lägenhet av Johannes, haha, vilket resulterade i martini och piff hemma hos mig. När vi väl kom dit möttes vi av våra pojkar - sötast av alla i matchande blå skjorta och väst! Åhhh. ;) Hihi! En Callemade cosmo på det, mums! Sen följde då middagen som bestod av:

* Vit sparrissoppa med vitlöksbaguette
* Oxfilé med pommes frites och bearnaisesås och sallad
* Glace au four med daim

Heeelt otroligt gott allting och alltalltallt var hemma gjort - ja jäklar va imponerade vi blev! Så tack killar, och Hanna, för en helt underbar kväll och natt! (Som fortsatte med Galenpanna, haha).

:))))))))))


Och så var jag ju och såg "Salome" på operan i fredags. Den var kalasbra! :) Lever på den än, känner jag. :)


Och som pricken över i så kommer pappa alldeles strax på besök! Så nu ska jag fixa ihop en smarrig brunch!


Ha det så bra, hej hopp!! :)))))))))))

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja det var den perfekta kvällen det..:) kan bara le när jag tänker tillbaks! puss på dej min pussgurka

2008-03-02 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback