...

Livet flyter på och på ett sätt är det ganska så skönt att komma bort från skolan och ta det lite lugnt. :)

Idag har jag varit på gympa - det roligaste passet ever, haha! Sjukt hypad, manlig, ledare som hojtade glatt i falsett! :D Haha.

Dagens andra höjdpunkt var en välbehövlig kaffe med Hanna. Gött att se lite civilisation och umgås lite. :)

Sist men inte minst idag så köpte jag tågbiljetter till och från Stockholm! Ska till min soulmate Erika och njuta en långhelg i maj! Fram och tillbaka för 209 kronor! Gjorde det hela dubbelt så skoj, hihi. ;)) Ska bli SÅÅ skoj! :D

Mmm... njuter av det sista av dagen innan jag (som så många gånger förr) somnar i soffan... såå... nattinatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback