Torsdagididoo

Jag har precis kommit hem från jobbet på hotellet. Jobbat 7-12 idag. Lite lagom lång dag, hihi. Dock tillräckligt länge för att bli knäpp i huvudet av receptionens val av skivor! Ahh! Idag var det en tjej som sjöng sjukt "dåliga" tolkningar av de jazzlåtar som redan finns som nyinspelade och välkända (whyy?), typ Stacey Kent och Diana Krall. Åhh... de var såå tråååkiga att jag nästan fick kramp i öronen, haha. Nästan. ;oP Men jag överlevde och nu står jag här vid mitt köksbord och funderar över vad jag ska göra näst. Har några saker på min lista. Problemet är väl som så ofta annars att veta vart man ska börja...

Har för övrigt börjat ladda inför turnén nu. Det kändes bra sista repet igår - eller första, beror ju på hur man ser det... hrm! Långsamt men trevligare och gladare än på ett bra tag. Hurra. :) Så det blir nog bra det här. Och varmt, verkar det som, hihi..!

Så ha en trevlig torsdag, gott folk. Själv ska jag göra massa meckiga saker nu (men inte så farligt tråkiga) och avsluta kvällen med att laga lasagne med Calle och titta på veckans avsnitt av "Morden i Midsomer".... mmmm! :D

Hej hopp, från moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback