Saturday in the park!!!

Hej pa er!

Jag  och Frida ar kvar pa Manhattan och lever livet i storslagen Sex and the cityanda! :)

Har precis varit pa picnic i Central Park och stannade till i varldens storsta Appleaffar, som for ovrigt har oppet HELA tiden, haha. Tokigt men sant, som sa mycket annat i denna stad.

Igar var vi pa Liberty Island och Ellis Island och det var val vart sina 12 dollar, hihi.
Kvallen spenderade vi tillsammans med Nicholas och Shaun: vi hangde i deras fiiina lagenhet (en gata fran Wall Street och med bade pool, gym och allt man kan onska sig), blev bjudna pa middag i SoHo, at glass och kollade in vart Carrie Bradshaws lagenhet ligger.

Shoppingen gar finfint, Erika, hihi. Har fyndat bade det ena och det andra. CKnattlinne, Lacostetroja, markesunderklader och mycket mer... hihi! inte minst till dig, min prins, hihi. ;)

Imorgon tror jag det blir bio och pool och kanske en promenad over Brooklyn Bridge.
Eller kan vi ju bara ligga pa var takterass och solo och titta pa grannhuset, som rakar vara Empire State Building... Ga bort ett kvarter till Times Square, shoppa pa 5th eller dricka drinkar pa nan mysig bar... LIVET AR UNDERBART!
*ta i tra* ;)

Nu ska vi dricka iskaffe och strosa nedfor just 5th ave. Mmmm..!!
Never wanna leave, hihi. ;) (Flyger hellre hit er, mina fina, hihi).

Bubbye for now!
Pussar och kramar**** Johanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhhhh,sjukt avis här kan jag ju säga! Men jag unnar dig allt gott min sköna! ;)Ses snart! Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback