Konsten att tacka nej

... är inte direkt en konst jag besitter. Med lite eftertanke inser jag att jag helt enkelt är sjukt dålig på att tacka nej. Det är ju så roligt att vara positiv och hitta på saker... etcetera... Har alltid varit så. Att välja något över huvud taget (ska det särskrivas??) är faktiskt oftast vansinnigt svårt.
Men nu har jag tackat ett stort NEJ. Och det var SVÅRT. Men nu är det gjort - och jag stannar i Sverige till hösten.
Jag tror det blir bäst så, efter många tankar, många pratstunder och frågor...
Tänker nog satsa på att åka sista terminen istället. Jag vill ju plugga utomlands, det är inte det, men timingen är inte den bästa här och nu. Men det var ju extremt kul att jag kom in, och det var ju ändå ett delmål då jag sökte. ;)

Igår var det fest. Idag är det gemensam. Imorgon beting.
Och så en massa konserter och inspelningar med Akademiska där emellan!

Hej och hå.
Puss från Hydéééén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback