Ute blåser sommarvind...

...men idag värmer solen gott, så det är skönt ute. Ändå hamnade jag här nu... Men jag "måste" ju kolla bostadsdjungeln. ;)

Festivalen lider mot sitt slut, och dag för dag förstärks dofterna (och stankerna) i stan. Volymerna tycks höjas ett snäpp i taget och man märker onekligen att man varit igång ganska bra flera kvällar i rad... Men det är kul. Och det tycks faktiskt bli bättre och bättre här. Hoppas kvällen blir minst lika fin succé som gårdagen. ;) Ikväll blir det dock inte vår trädgård och Rådhusets bakgård, utan Solgårdascenen, där Calle och de andra funkarna ska spela från klockan 19 och framåt. :)

Nu ska jag dock organisera ihop mina saker och kläder här i huset, för imorgon bär det av på semester! :)
Ha det så bra, hej heeeej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback