Tillbaka i Sverige.

HEJ!

Nu är jag åter i landet där man kan skriva å, ä och ö. ;) Det är trevligt. Och att vara hemma med Calle och Baci igen är fullkomligt underbart. ;) Men annars hade jag lätt kunnat stanna i New York! Vilken stad! :)) Hade inte bangat att bo där...

Jag har haft det helt superbt under de senaste sjutton dagarna. Har så mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja! Men det har varit konserter och det har varit semester (det gick uppenbarligen att kombinera, hihi), det har varit sightseeing och shopping, mys med nära och kära...

Lyckades sova större delen av hemresan, så det känns förvånansvärt bra. Lite seg bara, men lite soffmys med älsklingen ikväll ska nog råda bot på det också, hihi! ;)
Han har för övrigt gjort det huur fint som helst här i lägenheten! <3 Tack, söta du! :D Städat, nybäddat, vattnat, kylen full och favoritäpplerna i fruktskålen. ;) Whiiiiiiiiiiiii. Lucky me!

Nu ska jag packa upp och fräscha till mig lite.
Sedan blir det nog en tur till Mobilia. Tycker vi förtjänar lite godis och en öl, hihi. ;)
Sen kanske duka... Calle har lovat laga middag då han kommer hem. (Stjärna i hörnet igen, tihi!!). Och så ska han få sina presenter... ;)

Ha det så bra, vi hörs och ses!
Kramar Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback