Summerschweden jaa

Hemkommen efter en dag på staden. Så uunderbart mysigt att vara ledig och tillsammans med min prins igen! :)))

Vi hade bästa kvällen igår. Johan och Tessie gifte sig! Och så var det kalas natten lång och med massa trevliga människor! Tackar och bugar. ;)
  Nästa helg blir det också bröllop, fast då i Karlskrona. Eller Jämjö, för att vara exakt. Erikas syster är det som ska gifta sig och jag och Soten ska spela och sjunga lite med deras far. Ska bli roligt! :)
  Men först väntar en veckas turné med Eric, Jonas och Janne. Vi är anställda nu i två veckor via Musik i Blekinge och ska ut och spela runt om i länet. Vi repade två dagar förra veckan och det ska nog bli bra det här. Kul, inte minst! ;)

Det är en välfylld sommar det här. Men med dagar som denna tror jag att det kommer bli bra ändå. ;)
Ska bara få tiden att räcka till till att umgås med nära, kära, och bättra på brännan och baaada! Keep your fingers crossed. ;) Jodå, det ska nog gå. Hihi.
Nu måste jag dock öva! Hej och hå.

PUSS JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback