Musik hit och dit

Sitter och väntar på ett pling, antingen från mobilen eller från dörren - i varje fall från Erika.
Hon och hennes pappa ska komma hit alldeles strax och repa lite. Imorgon ska nämnligen Erikas syster gifta sig! Det blir "Thank you, stars" av Katie Melua och "Av längtan till dig" - sång, gitarr och cello. Det blir nog fint. :)

Efter det ska jag och "Sommarkvartetten" (vi fick ett namn tilldelat oss häromdagen, hehe) vidare på turnén. Idag till Sölvesborg. Skulle ha spelat ute, men eftersom det regnar idag... får vi helt enkelt se vad som händer. Förhoppningsvis har de som bokat oss tänkt ut en reservplan. We'll see.
  Vi har roligt, det har vi. Det är ett riktigt trevligt sommarjobb. Men slitigt. Det ska bli skönt med en helg - även om den råkar vara välfylld (av massa skoj!). Sen blir det mer gig måndag och tisdag och slutligen utvärdering på onsdag förmiddag. Sen är jag ledig! Jag är LEDIG en festival! När hände det senast?! Ojoj, vad jag ska njuta av detta (även om det är vansinnigt kul att spela, dansa, sjunga... allt jag nu gjort resten av åren under Östersjöfestivalen) - umgås med vänner, lyssna på musik, dricka öl och förhoppningsvis är solen framme, så man kan få åka ut till underbara havet... :)

Ikväll kommer Calle. Ganska sent. Fram till dess ska jag dock ha det mys med Adam, Eric och Linn! Whiii.
Ha en trevlig helg!
Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snubblade in på din blogg av en slump. Skall gifta mig utanför Karlshamn den 16 augusti och vår solist har fått förhinder. Vet du någon/några som skulle kunna vara intresserad? Solist eller grupp? Det enda kravet är att de måste kompa sig själv/själva!

Mycket tacksam för din hjälp!

Mvh Hanna

2008-07-13 @ 21:41:51
Postat av: Hanna

Hanna igen, glömde min emailadress:[email protected]

2008-07-13 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback