Home, sweet home.

HEMMA. Till slut är jag hemma. Och slut, det är jag också. Och inte det minst sugen på att stiga upp klockan 05.30 och cykla till jobbet... hrm! Men på eftermiddagen/kvällen blir det lägenhetsvisning och koll, så det ska bli spännande! :)
  Resan jag nyss kommit hem från har varit underbar. Med Calle, mamma och pappa, runt om i Frankrike, mestadels i Bretagne. Vackert väder, mysmysmys på alla sätt och vis. Semester. Mmm! :))

Nu ska jag hoppa in i duschen (släpa mig, snarare kanske), lägga fram de svarta frukostvärdinnekläderna och ställa minst två väckarklockor, hehe.
Nu är jag här. Hemma. Äntligen, känns det lite som. Efter att bara ha sovit två nätter i min egen säng sedan i början av juni! Redo för det nu. Och sedan redo att umgås med er här i Suéde! ;) Missed ya, guys and dolls!!

Önskar eder alla en fröjdefull natt.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hannnna

welcome home baby! :D

Postat av: Sara Strömberg

Lägenhetsvisning...vad spännande!!! Skönt att höra att du har haft en bra semester, jag ska ha min nästa vecka...ska bara jobba 5 nätter och sedan har jag 9 dagars ledigt...och en weekend i Visby är inplanerad...mysmysmys där med, hoppas jag ;)!!! Puss på dej!

2008-07-28 @ 20:35:07
URL: http://sarastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback