Så var då 2008 här.

Så har det nya året alltså börjat på riktigt. Nyårsdagen är ändå något som hör till både året som gått och det som kommit. Tycker jag. Men idag är det alltså tillbaka till verkligheten och jag har en del jag borde göra. Spela cello, framför allt. Attans att det ska vara så mycket svårare att öva när man har "lov"! Det är kanske drömmarna om ett helt "vanligt" liv som väcks till liv lite då, hehe... eller? Nja. Något svårt att disciplinera sig är det dock!! Puh. Men nu ska ju fröken Hydén rymma iväg lite i veckan som kommer, så då är det ju bäst att utnyttja tiden man har nu. ;)
Måste dessutom packa. Hihi. Oj, vad skoj det ska bli att få återse sitt älskade Österrike och åka skidor!!! :)))

Nyårsfesten blev en succé! Hur trevligt som helst med goda vänner, god mat och fest till klockan var fem... Känns bra med ett sådant avslut/sådan start. :) Tack till alla som var inblandade!
Gårdagen gick åt till att sova, slappa, städa, diska och tvätta. Så nu är här finfint igen, hihi. ;) Hann dessutom prata lite med min älsklingserika och lägga upp lite bilder på Facebook. Såklart, hehe.

Nej, men om man skulle ta sig an det nya året nu då.
2008.
-08
Ja, det funkar, känns bra. ;)

Ha det så bra!
Kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback