IQ

Haha, har du också en halvtimme över? Går in på www.illvet.se och gör det IQ-test som Illustrerad Vetenskap har där! Kul, kul.
Jag blev "övernormal" med 115 poäng... Så nåt finns det ju bakom de (egentligen) blonda hårstråna! :D Nåja, iblaaand finns nåt där, i alla fall, haha. :P

Börjar nog snart bli dags att försöka återfå min blonda hjässa igen, känner jag. Efter kommentarerna i fredags, haha. Jag försöker och försöker, men inte blir mina kommentarer smartare för det... haha! ;))

Gör det nu, det var skoj! :)
(Har inte tänkt så mycket sen studenten, hehe).

Pusspuss!! // JOHANNA

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej darling!
hihi,jag gjorde testet :P Fick 119 och är alltså också "övernormal"! Attans,120 var hög...hihi,men det är ju skönt att veta att man funkar något sånär!
Puss puss

2008-01-28 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback