Hyddan säger hej.

Jag skjuter upp referatet i MoS (Musik och samhälle - rock as we speak) som ska vara inne denna veckan... Sjukt omotiverande att läsa tragglig text på norska! Jag förstår ingenting och blir bara irriterad. Gahh. Så istället sitter jag lite vid msn och pratar turné med Frida.

Måndag och tisdag avklarat. Då brukar det kännas lättare. Färre lektioner och närmare helg. Hehe. Imorgon vankas ens.ledn., sång och ett möte om lördag. Då ska jag sitta i stråkjuryn - dags för årets sökningar. Ska bli spännande. Och så öva så klart, det ska också göras. Och det här nedrans referatet behöver väl jobbas på lite till... Och så ska jag och Frida på bosu! Ett pass som är riktigt skoj! Bra för magen och balansen, helt klart. Skojskoj. Man står där och guppar och vinglar på nåt som liknar en halv pilatesboll... lär se sjukt skoj ut, faktiskt. ;)

Längtar för övrigt väldigt till påsk och LOV! :) Ska bli så himla skönt att komma hem till mamma och pappa - med morfar! :) Mmm...

Men först längtar jag till lördag. Då ska jag och Hanna bli bjudna på hemlagad trerätters middag av Calle och Johannes! Vi vann det när vi var och bowlade, haha. ;)) Sjukt nice. Höga förväntningar här, hihi. :) Jag återkommer!

Nu måste jag dock hoppa i säng... med den där förbannade MoS-boken.... åhhhhhhh!
Hej så länge, ta hand om er govänner!!

Och tack, söta Soten för finfina bilder, hihi. Brabra! ;))

Pussohej!!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Vasågod! Ska skicka dig bilder på lägenheten med..snart,lovar! Hihi,jag är lite seg jag vet! Meen...I love you! ;)
Puss darling!

Postat av: Erika

Ps: Den där boxen är SÅ beroende framkallande,bara så att du vet! En sista varning,sort of! ;)
Kisses

2008-02-27 @ 13:02:47
URL: http://erikalowerot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback