Bland mos och råttor

Har precis dammsugit bort så mycket katthår och dammråttor jag kunde. Mamma är på ingång. ;) Hade visserligen gjort det ändå, haha. :P Calle ska få diska när han kommer hem efter träningen och sen är det fint här igen. Skönt. :)

Måste fortsätta läsa i min norska musikhistoriebok snart. Helt hopplöst. Tar huuur lång tid som helst. Försökte få vår norska utbytesstudent att skriva min uppsats men hon nappade inte riktigt, haha. :P

Annars rullar det på. Har varit en "normal" vecka nu, massor att göra som alltid. Men nästa vecka då har vi "resursvecka" och i princip ingenting att göra (mer än praktik och barockrep). Ska bli såå skönt! Så himla gött att ha tid att öva och sen... göra vad man vill! Hallelujah. :)) Ska bli nice. Sen en projektvecka och sen lov!!! :D *längtar*
  Men först längtar jag till lördag. Då ska jag först sitta i antagningsjuryn för stråket, följt av gympa med Frida, fördrink med Hanna och sen trerätters-middagen som Calle och Johannes ska göra till mig och Hanna för att vi utklassade dem i bowling, haha! Ska bli så himla mysigt och extremt gött! :) Sen verkar jag få faderligt besök på söndag. :) Och han nämnde nåt om att fylla på kyl och frys....! :)))

Nu ringde morfar. Mamma ska flyga ner till honom imorgon bitti (därav övernattningen här). Inte utan att man gärna hade åkt med... MEN han kommer hit över påsk, vilket ska bli jätteroligt! Så det blir påsk i Karlshamn, med morfar, påskgodis, vila och mammas mat... mmm! Men först några veckor till här. Och allra först: MoS-boken...!! :S :P Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback