Quick update*

Hemma en snabbis, för att snart bege mig till St. Johannes och spela sista julkonserten av fyra med akademiska. Är lite stressad för jag har fått punktering och guuuud vilken tid och vilket bök det är att behöva åka buss överallt! Och pengar kostar det... grr! Inte alls vad jag har lust med. Cykel is tha shit, helt klart. <3 Calle har dock lovat att försöka laga den ikväll...

Hela helgen gick åt julkonserter så det ska onekligen bli lite skönt att spela sista ikväll (av dessa, that is) - även om det har varit mysigt.
Praktik lite både imorgon och på onsdag och sen på torsdag är det BETING! Åhh. Vad jag längtar tills torsdag eftermiddag! :P Då ska jag dels unna mig lite lugn och ro, och dels ta tag i saker som jag borde tagit tag i redan kanske... Men bättre sent än aldrig, heter det ju. ;) Skönt ska det bli iaf.

Nu måste jag dock pudra nästan och sedan kila ner till bussen.
Peppepp!!

pussen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback