Beslutsångest kan vara andranamnet jag aldrig fick..

Jag har mobilabonnemngsångest! Hade tänkt byta från Telenor till Tele2, men när jag sa det till Telenor kom de ju givetvis med massa erbjudande som inte bara är svåra att motstå - utan även extremt svåra att bestämma vilket man helst vill ha! Gahh. Lyxproblem, verkligen, men lite jobbigt är det allt. (Jag och beslutsångest alltså! Heja. Ni skulle sett mig häromdagen då jag "impulsköpte" ett nytt cellocase! :S Haha. Tack Hanna, för att du fortfarande vill va min vän! :P).
Åh... hmm... har en stund till att klura, sen blir jag uppringd och då måste jag ju veta! Ah. Jelp.

Annars har det varit en lugn och skön dag. Har haft LOV. Första dagen utan spel på... mycket länge. Tror faktiskt både kropp och hjärna behövde lite återhämtning. ;) Istället har jag julpysslat, varit på stan och grejat med saker här hemma. Mys. Nu kokas här julskinka och allt som julstök hör till. Imorgon blir det besök av farmor och så kommer Calle! <3

Nu ska jag dock ta mig en skön dusch och sedan är det nog dags för middag här. Mammas mat. Fy fasiken va gött det är! :))

Puss puss från Hydonken!***

Kommentarer
Postat av: Hanna banana

PUSS och GOD JUL, vill alltid va din vän! ;)

hälsa din fina familj och pojke oxå.

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback