2008 räknas ner...

Helt sjukt att det snart är ett helt nytt år! Ahh! 2009. Redan? Säkert? No turning back? :P
Sista tiden av 2008 kommer att spenderas i Malmö - tisdagen med prins Calle och nyårsafton med honom och goda vänner hemma hos Emelie och Simon; ska bli väldigt roligt, tycker jag! :)
Idag (eller igår är det ju, om man tittar på klockan...) körde pappa mig till Malmö. Eller jag körde ju faktiskt. Och pappa och Hans åkte. Efter att ha lämnat Hans i hans lägenhet och Lindas kvarglömda skolböcker till henne, åkte vi hem till oss för att lasta av packningen. Sen åkte vi in till stan, åt på mysig restaurang och gick på stan. Så mysigt! <3 Pappa stog ut när jag provade kläder och handlade upp mina presentkort och så letade vi upp en LP-affär och stod där en stund och mös. ;) Sen kaffe och choklad på det. Jag tror knappast det kunde bli en bättre måndag. ;)
(Fyndade två varma, goa koftor, ett par trosor och en söt klänning från Gina resp. KappAhl. Fiint det, hihi.)
Extra roligt besked dagen till ära var så klart att Hanna och Johannes joinar oss på nyår - trrrevligt! ;)
Nej, nu har jag nog ordat klart här för kvällen. :P
Önskar er alla sköna sista dagar av 2008! Ett fint år, på många sätt.

KRAM!
Johanna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback