Hydonkedoo

Öhh... vad man blir trött... av att jobba... och gå upp... i ottan... varje dag... Och imorgon börjar jag jobba kl. 05.30! :S

Så det är allt bra svårt att locka fram motivationen och orken att göra sånt jag verkligen behöver. ÖVA. För att nämna något. Det mest väsentliga. Åh! Men alldeles strax ska jag sätta mig, det ska jag. Det har jag skullat i snart en timme nu. Och gör jag det inte nu... så somnar jag!
Egentligen hade jag velat vrida fram klockan tills klockan 18. Då har jag tänkt att gå på gympa. För på säsongens första pass igår och det var såå skönt och skoj! :) Me looove it!! Obeskrivbar känsla, tröttheten efter ett pass. Nice, nice.

Lunchade med Frida idag efter jobbet - så trevligt så! Som i NYC, fast i Malmö, hehe. :P Har allt kännts tomt utan henne i sommar - efter att ha umgåtts twentyfour seven i flera veckor! Men nu är vi i alla fall i samma del av landet igen. Det är trevligt. :) Även om det inte är New York... hehe. ;)

Köpte mig ett pennskrin idag. Ett vitt, fint från Ordning&Reda. Det var fasen på tiden! Det jag har nu är... minst sagt barnsligt, haha! Men så går det om man inte passar på och får nöja sig med det som finns kvar... ;oP haha.
Ska lägga i lite pennor i det och sen, sen ska jag spela på min cello. (Tror grannarna är glada att skolan börjar snart igen, haha).

Puss på er så länge!
Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback