Hydonk uppdaterar*

Periodsvis drömmer jag extremt mycket, sover oroligt, många mardrömmar, kan inte somna om etc... Jag har varit (är) inne i en sådan nu. Inte så härligt när man måste upp i ottan ändå... hrm. Men idag var det en riktigt trevlig dröm, så jag är utvilad och på ett alldeles ypperligt hurmör, hihi! ;)

Har precis avnjutit dagens frukost (japp, det blev sovmorgon och det var det värt, hehe) och ska nu ta mig en dusch innan det är dags för dagens första övningspass. Helt sjukt att sommarlovet snart är slut! Usch. Men det blir nog skönt att komma in i sin "riktiga" vardag och dess rutiner sen ändå. Det brukar ju vara så. Men jo, lite mer lov än än veckas jobb till hade ju inte varit helt fel... :P

Ska luncha med Annelie idag också, det ska bli trevligt. Och på vägen hem tänkte jag cykla förbi ett hus där vi eventuellt ska på visning. Saaatan vad jag är trött på visningar och lägenhetsbytesmeck just nu, haha. Kan vi aldrig få till det?!? Jo, förmodligen, men det tar ju uppenbarligen sin lilla tid...

Köpte nya skor till jobbet igår. Bra, men i sista stund, helt klart. Misstänker att det är mina "jobballerina" (hrm!) som fått mina benhinnor att fullkomligt... värka. Aj. Men nu så ska det bli ordning på det, i hope!
Har även investerat i en fiiin kappa! Mmm! (Jag är kär). Från Zara. I ull och världens gosigaste krage och sötaste knappar... :)

Nej, så var det dags att ta vara på dagen!
Ha det så bra!
Kramar // Jo.

Moi:


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej hittade precis din blogg, såg att du spelar cello jag med..börjar dock tröttna på alla sega noter har du nått tipps på någon bra notsammling?kram

2008-08-23 @ 12:01:53
Postat av: Johanna

Hej Olivia,

en alltid gångbar "klassiker" är en orange samlingsbok som heter "Cello Solos".

Annars är ju ett tips att du helt enkelt plankar de låtar du tycker om... Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback