Hitta hem.

Jag blir glad när jag tänker på att jag mer och mer lyckats återfå tid, glädje och vilja att göra saker som jag alltid gjort, alltid älskat, mer eller mindre. De senaste åren har så gott som all min tid gått till skolan och utöver det familj, vänner och träning. Inte så mycket mer, faktiskt. Men i sommar har viljan och glöden att göra mer väckts till liv, och jag har åter börjat rita, läsa, prenumerera på ELLE (både mode och interiör ;) )... Saker som kanske egentligen inte tar såå mycket tid, men man ska ha ork att göra det. Och det har jag nu. Och med rätt balans och planering tror jag och hoppas att det kommer fortsätta även när skolan drar igång. :) Det är de små sakerna som gör det där lilla extra, helt klart. <3
  Idag har både Calle och jag varit lediga och vi har haft en underbar heldag på stan, då fokus har legat på inredning och teknik. Njutit av solen och tagit en långfika, gått och gått, drömt om framtiden...

Ute är det en fantastiskt vacker solnedgång och vid pianot sitter Calle och spelar och nynnar. Livet kan vara bra gött ändå! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback