Byte?! :D

Jag gäspar och borde sova, men jag vill onekligen dra ut på de sista minuterna av sommarlovet... För imorgon börjar det på riktigt. Imorgon är det september. Imorgon är det höst.
Årets sommarlov har varit underbart och - som alltid efter en ledighet - är det lite skolångest som hägrar. Jag kommer dock över det. Det brukar jag ju göra. Men just nu drar jag ut på det... onekligen.

Hade en vansinnigt lång dag på jobbet idag. Började 06.30 och sen hade vi massor att göra, massor med gäster, och ytterst lite personal. Vi på frukosten var tre men redan vid 11.30 var vi bara två, och då hade vi fortfarande massor att göra... Så 14.20 stämplade jag ut, och då hade vi inte haft lunchpaus utan bara frukostpaus o en liten kortis innan vi drog igång med allt städandet... puh!!
Drog ut på stan i hopp om att hitta en svart kjol jag spanat in på MQ. Men den finns inte i min storlek i hela Malmö! :(
Dock lyckades jag köpa en sak jag behövde: ett flerämnesblock. Heja.

Eftermiddagen spenderades med Calle. Vi njöt av solen och tog en sväng med inlinesen. (Jag var dock dödens trött och grinig så det blev bara halva turen vi först hade tänkte.... sorry, baby!). Sen städade. Ojoj, vad vi städade, haha. Och fint blev det. :) Hade nämnligen visning sen på kvällen. Och hon vill ha vår lägenhet! (Byte). Vilket gjorde att vi cyklade med henne för att kolla på hennes lägenhet - och vi vill ha den! <3 Whiii. :)) Så nu är det bara att kontakta våra bostadsbolag och hoppas att de fixar allt fort och att bytet går igenom! :)) I så fall är vi glada "ägare" till en fin 3:a på Lorensborg! :D
Mer om den om det blir aktuellt. Men så här nära har vi i alla fall aldrig varit! Och det känns bra. Åhhhh! Schnälla? :))

NU ska jag dock försöka sova.
Drömma mig bort bland inredningar och grejjor... hihi! ;)
Puss puss från JOHANNA


ps. Någon som vet vart man kan få tag i såna där förvaringsdrautmedetthandtaglådor som brukar sitta under vissa gamla köksinredningars skåp? Har sett några som "lösa" delar/kuber... var, var, var? Vill haaaa. :)) hihihi. ds!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh,gumman! Hoppas ni får den! Håller tummarna för er :D Förstod inte vad du menar för lådor?! Men vi får ta det på telefon snart! Jag köpte en jättefin svart kjol på MQ i fredags,den är från Twist & Tango,högre i midjan och knappar hela vägen! Underbar,ska lägga upp den på min blogg! Förresten,jag har hemtelefon nu! ;) Puss puss

Postat av: Sara Strömberg

Håller tummarna och tårna!!! IKEA har haft glaslådor med handtag i en slags träställning som man sätter under köksskåpen...såna du menar? kolla IKEA.se... Ses vi den 19:e? Kram

2008-09-01 @ 13:18:09
URL: http://sarastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback