Torsdag em

Sitter och chattar med kusin vitamin ("Mini-Håkan", ja, hihi). Om skola/jobb och framtid. Bådas. Skönt att prata av sig lite.
Och så kollar jag upp lite saker jag skrivit upp på dagens att-göra-lista. Den har några rader idag, hehe. :P Listor är bra. Ska snart ner till ICA och handla lite så kan jag bocka av en till, innan det är dags att tvätta. ;)

Fick precis goda nyheter av Hannapanna: GRATTIS! Och grattis en dag i förskott! ;)

Igår var jag i Lund och repade spex för första gången i vår. Det var skoj att vara tillbaka och jag ser fram emot det hela. :) Blir nog lite mycket nästa vecka men veckan därpå har jag i princip inga lektioner, så då blir det nog gött! ;)
Och sen åker jag ju till Erika! Nedräkningen har börjat! :))

Nej, men ICA var det då ja. Sen tvätt och ett och annat till.
Hej hopp från moi! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaaaa! Sen kommer du till mig!!! :D Mys det ska bli! Pussar i massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback