ska bara

Jag är så trött att ögonen bara pallar vara halvöppna. Har sovit lite hela veckan och sommartiden tar som sagt, liksom alltid, ut sin rätt. Huu. Men visst är det skönt med ljusa kvällar. :)
Försöker ta tag i mitt liv idag. Hemma själv så jag har egentligen alla förutsättningar. Det går sakta men säkert. Jag "lägger grunden" för en hel del saker, så kan vi väl säga. Något djupare orkar jag bara inte gå in för! Ska snart ta tag i dagens övning men jag misstänker att det kommer bli allt annat en ljuvt. :S Men jag har lektion imorgon så jag kan bara inte ta ledigt. Öva på det jag måste sen får det nog va. Gahh. Ska pallra mig bort till F&S senare också och hoppas få tillbaka lite livslust, haha. :P

Konserten igår gick riktigt bra! :) Det var roligt och jag tycker vi ska vara nöjda med vad vi åstadkom. Nästa vecka ska vi ha skivinspelning.
Far och farmor var här och stannade över tills idag. Det var mys. :) Åt god mat på favvis-restaurangen igår och har kört omkring och tittat på fina hus och annat skoj idag. Fick även min Marimekko-servis påfylld lite i form av finfina salladsbestick. :))

Kanske borde öva nu så jag kan släppa det sen? Jo. Så får det nog bli. Sen kanske gå ut en stund. Vore skönt.
Trååk att min bästa promenadvän inte är här i helgen! :( Hehe. ;)

Jag är på väg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback