Min fina helg :)

Inser nu att jag inte gjort all satslära jag tänkte och borde ha gjort...!!
Men mycket annat har hänt i helgen: lyxmiddag i fredags, praktik och stadsmys med Frida i lördags och skivinspelning med akademiska idag, söndag.
Idag har jag även blivit ägare till ett par inlines! Både jag och Calle, faktiskt. :) Och vi har åkt i 1,5 timme!! Njutit av solen och åkt längs havet, i stan... helt klart en investering vi skjutit upp men nu ääntligen fixat! Rekommenderas varmt!! :))
Såhär fina är mina:



Nu kollar vi på film och har ätit upp de sista av resterna från fredagens vita kladdkaka,denna gudomliga kaka! :P
Önskar er en god natt, och att kommande tre veckor inte blir så välfyllda som de ser ut... hehe, hrm. :P

Hej hoppa hageee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback