Lundaspex och Lars-Eric Larsson, var det här, ja!

Kan knappt förstå att jag har sovit i 12 timmar inatt och att jag inte har någonting att göra på ytterligare fyra timmar. :)) Eller jo, det har jag ju. Och jag kommer göra lite. Men för övrigt ska jag unna mig lite ledighet och onödigt tv-tittande, hihi. ;)

Igår var det jubileumsföreställning och premiär av Lundaspexet "Uarda"! Det gick jättebra och var jättekul! Fasen, va mycket roliga människor det finns, hihi! ;) I publiken satt bland andra Johan Wester och kronprinsessan Victoria. De verkade också nöjda och inte minst glada, hehe. :)

Ikväll blir det inget spexande, men däremot "Förkladd Gud" och lite andra Larsson-klassiker med akademiska och körerna i Håslöv... Titta förbi Håslövs k:a klockan 18.00 om tid och lust finns. ;)

Nej, men lite deklaring nu då kanske. :P
Puss och hej så länge!
// Hyddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback