Kokar till toner av fröken Stenlund

Lagar middag och lyssnar på Jannikes skiva som nu är klar! Hon är så bra så. :) Några av låtarna är riiiiiiiiktigt bra! ;) Mmmm! *myser*
Till middag blir det nåt kasslertjohejsan med ris. Om allt går vägen, haha. Hunrig är jag iaf så jag hoppas Calle skyndar hem! :)

Har varit i skolan och sedan tränat med Frida, Lisa och Rönn. Nice...
Ikväll ska jag försöka ta diverse tjurar i hornen. Haha. Wish me luck... Tjuren Satslära brukar onekligen vara svårast att tämja! :P Men Callen min skulle visst till gymmet så då får jag väl passa på... ;)

Imorgon ska jag och Hanna fixa inför fredagens lyxmiddag, hihi. Dags för pay back time till boysenbären, och med råge satsar vi på, haha! :P Återkommer säkerligen med mer info om detta. ;)

Ha det så bra!
Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback