I valet och kvalet

Puh! Slår mig ner på balkongen och försöker få mig lite frisk luft. Dagens första andetag, känns det som. Har varit trött idag och har haft lektioner konstant från morgon till nyss. Puh... Så samvetet säger åt mig att öva nu innan det är dags att åka till Lund, samtidigt som min kropp bönar och ber om att få sova lite och hämta kraft inför kvällens föreställning. Jag borde förmodligen lyssna på kroppen denna gång, men det är som vanligt lättare sagt än gjort. Men jo, en power nap i alla fall, så hinner jag nog med att spela lite också.
  Min välfyllda vecka flyter på och att jag verkligen tar mig lite ledigt då och då och inser att jag inte kommer hinna allt jag vill, verkar fungera bra. Helgen är fullbokad med Lunda och Akademsika. Plus att jag måste skriva musikhistoria, göra sista satsläraläxan och deklarera! Förhoppningsvis hinner jag träffa Calle lite också. Mer än att säga hej och godnatt, hehe. :P Tack för att du är förstående och bäst, darling! :)

Lite vila och lite nytta var det, ja. Skulle bara skriva av mig lite. ;)
Kraaam***
... och trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback