Hydenski säger hejski

Ensam hemma. Njuter av divanen och lite gott jag hittade i köket... hrm!! Får skylla på att det är "den där tiden i månaden"... hrm. Jaja. :P Det ska va gött å leva ju. ;) Även om "lagom är bäst"...

Gårdagskvällen gick åt till praktik och sedan ett msn-möte. Där blev det klart att jag ska jobba med Musik i Blekinge några veckor i sommar. Det känns riktigt bra! Inte minst för att jag ska få spela/sjunga med Eric och Jonas. ;) Long time no seen. Så håll ögon och öron öppna för oss i början av juli. ;)
  För övrigt blir det Malmöland i sommar. Hoppas på fint väder så blir det nog kalas! Malmö är ju riktigt trevligt när det inte regnar och blåser! ;) Ser fram emot sommarmys på balkongen, vid havet, med när och kära... Men också mys i sommarstugan och så blir det kanske nån liten resa med Calle? :) Hoppas. Ja, och så blir det ju först turné med Malmö Akademiska Orkester och Kör. :)) Till USA, närmare bestämt. Ska bli riktigt roligt det också! ;)
Och så lite speljobb och hotelljobb på det med. ;)

Kommande två veckor är välfyllda som baguetterna vid Dalaplan, hehe. Men det är mest skoj saker så jag klagar inte. Inte än, haha. Och att allt intensivt avslutas med en långhelg med Erika i Stockholm gör liksom att man känner att det kommer bli bra. ;) Sen är det ju nästan sommar! På gott och ont! :S Åhh.
Vore skönt om vissa saker blev bestämda och klara nu, så Hydén kan få landa lite. :P
Fler och fler kurser blir klara i alla fall. Det är riktigt skönt. Så blir det mer tid till övning. ;)

Hmm... njuta lite till av ensamheten i soffan, eller sova lite i sängen?
Äh, somna i soffan och vänta på min prins, det funkar nog bäst! :P Välbeprovad metod, hahaha.
Ha det så bra!

Hej hej från Hydééén! :)


---- Dagens höjdpunkt: Nya strängar och nytt harts levererat till moi! :D ----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback