Busy-Johanna (för att citera Hans, hehe)

Öhh... ögonen går i kors och jag somnar när som. Har haft fullt upp idag men imorgon kommer ändå bli en av världshistoriens mest välfyllda dagar. Från tidig morgon till sen kväll är det sak på sak på sak som ska göras..! Men så länge jag inte stressar upp mig och tar det lugnt ska det nog gå fint. :) Torsdagen är lugnare och sen är det i princip bara Lundaspex och konsert med akademiska som står på schemat den närmaste veckan. Lektionerna i skolan börjar avta och idag hade jag mina allra sisat lektioner i gehör och piano. Så nu är jag fullärd! Haha. Eller iiinte... :P

Försöker pussla ihop sommaren. Jobb, turné och massa annat som givetvis behagar inträffa på samma dagar. Pusselipussel här ja. Men liksom det mesta annat, räknar jag att det kommer lösa sig det också. ;) Tids nog, hihi.

Whii, idag är det bara lite över en vecka tills jag ska åka upp och hälsa på Erika! :)) Fiifan va gött det ska bli! ;) Miss you, darling! <3
Då ska det mysas, drickas cosmos och vin, ätas gott, shoppas och chillas! :))

Men nu: SOVA!
Nattinattkram // Johanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Lätt! Det kommer att bli guld ju! hihi :D Har fått mitt schema nu med,ehhh...ska försöka byta lite tider så att det blir kalas! Men vi kanske kan ringas någon dag så kan vi lverlägga hur jag ska försöka byta så det stämmer in med dina/våra planer! Puss o godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback