Konsert. Gratisförfest. Lyxfest. Ledig. Jobb.

Sitter och äter frukost. Dricker kaffe och äter gröt. Favoriten för tillfället. ;)
Ska göra mig i ordning snart och sticka till skolan, öva ett pass innan det är dags för metodik.
Sen blir det till att cykla hem, äta lunch och göra mig i ordning till eftermiddagens spelning med akademiska. Högskolan har årshögtid på Konserthuset så vi ska dit och spela och äta gratisbuffé och dricka gratisvin. ;)
Sen blir det hem och piffa igen för ikväll är det även dags för Lyxfest! Hehe. På skolan, tema lyx. Ska bli roligt och intressant...
Imorgon ska jag *trumvirvel* vara LEDIG! :D Jo tack, det känns helt okej, hehe. ;) Lite stolt att jag lyckats att inte boka in någonting! Hurra! :)
Jobbar söndag.

Ja, så håll tummar och tår i eftermiddag, är ni söta. Så ska jag hålla tummarna åt Annelie imorgon - hon och Jessica ska hoppa fallskärm!! Whiiii!Heltokigt. Jag ska göra det någon gång i mitt liv. Dock när jag är gammal, har jag lovat Calle, haha. :P

Puss och kram på er!
*ut i blåsten*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback