HT 07 har startat

Så var det då dags för terminenes andra riktiga skoldag. Igår var en skön start, med övning och satslära. Idag har jag faktiskt tagit sovmorgon, men det bara för att det kommer bli många timmars spel idag, och min hand kände sig allt lite otränad igår... Så för att inte överanstränga sig, unnade jag mig lite sömn och det var väldans skönt.
Idag blir det kammarmusik, gehör och piano och ikväll börjar orkestern igen. Det ska bli skoj. :) Ja, och så första mötet med festkommitén också - vårt tjejgäng funderar på att gå med, hehehe. :P
  Det känns bra att vara tillbaka. Det finns så många härliga människor i ens omgivning, som gör en både glad och inspirerad. Skönt också att få lite rutiner på dagarna - inte jobbrutin, utan med det man tycker om... även om det är något av ett jobb också, hehe. I allra högsta grad, faktiskt. Men det är ju självvalt och inget att klaga på. Tvärtom är det otroligt roligt att få betalt för att ha skoj. ;)
  Att sitta här vid vårt köksbord och titta ut på solen och träden (ja, de har vuxit upp igen - helt otroligt!) och äta frukost i lugn och ro är något jag uppskattar. Hotellfrukost i all ära, men en tyst omgivning alternativt en sambo till sällskap, är faktiskt att föredra. Ändå har sommaren och jobbet varit roligt, det har det. Ska jobba lite då och då under hösten, bra bra. :)
  Igår skickade Maja denna länk (
http://www.vuxenpoang.se) till mig. Hon hade blivit 27 år. Jag blev 18... Men sen gjorde jag fjortistestet också och tack och lov var det endast 25 % kvar, hehe. ;)

Nej, dags att göra sig redo för skolan.
I'll be back...

ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick 21 vuxenpoäng...det stod att medel var 16...usch vad vuxen jag är, jag vill ha Pippis piller!!! Kan du komma på inflyttningsfest den 6:e oktober? Samma kväll som kulturnatten Puss och Kram

Postat av: Annelie

Jisses, här går man och tror att man är lite halvt vuxen, eller ja, medel åtminstone..! Men med mina 12 vuxenpoäng kommer jag då inte långt..! ;)

2007-09-04 @ 15:58:14
URL: http://anneliecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback