Flytta hit och flytta dit!

Kom hem från skolan för en stund sen och har sedan dess hunnit krama lite på min karl och äta en kanelbulle. :)) Dubbel lycka, hehe. ;)

Orkester ikväll. Roligt, men jag känner mig trött och skulle gärna dega i soffan... meeen, inte nu. Inte denna veckan, men nästa! :) Inga lektioner så då ska det övas och slappas multum! :P

Jannike och Johannes ska flytta in i samma hus som oss! Fast längan som går mot den andra vägen, liksom. Whii!
  Och Staffan ska nog flytta in i Jannikes gamla lägenhet, kuuul! OCH det faktum att han är här för att plugga, skulle ju kunna bidra till att Erika så småningom också dyker upp här i söder... åhh! Trippellycka, hehe! ;)
  *keep my fingers crossed* tihi

Ska greja lite inför lördagens spelning på KULTURNATTEN I KARLSHAMN (18.00 på Smedjan, Lokstallarna) nu.
Men jag återkommer.
Sooner or later.

tjaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback