:)

Helgen var underbar. Spelningen gick bra, sånär som på ett mystiskt borttappat reverb... ;) För övrigt bara mys. :)
  Stannar i Karlshamn tills imorgon bitti, så idag övar jag och njuter av ledighet och miljöombyte. :)
Funderar på att klura ut hur jag ska lyckas få ner äpplena som sitter ungefär hur högt som helst i vårt vackra Gravensteinträd. De är ju så goda! :) Ska öva lite till nu, sen gå en promenad. Underbart höstvädret och jag har saknat min plats nere vid havet! Min. Mmm. Nåja, men nästan. ;) Fotografera lite med kanske. Åh, vad jag skulle vilja ha en digital systemkamera! Mycket man vill... hehe. På önskelistan för tillfället står bland annat:

* digital systemkamera
* skrivare
* symaskin

Plus att min lilla cello har ett och annat som måste fixas... Nya strängar och stall, till exempel. Åh!

Nu är bussbiljetter och teaterbiljetter fixade till nästa helg. Helhelg med Adam i Göteborg! :)
Var såå länge sen det var bara vi som hittade på nåt. Så länge sen vi hittade på nåt över huvud taget... Längtar! :)
Ska se "Romeo och Julia" på lördagen. Molle är ju med! ;)

Ja, det var nog det.
Yep.
Allt och ingenting.
Så känns mitt liv.
Eller?

Solen lyser och jag är glad.
Det finns så många fina människor i mitt liv att jag bara måste vara glad.
That's it.
Nu tillbaks till cellon. Max. ;)

Kramen hej!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback