*Blondy says goodnight*

Det har varit en lång dag idag. Kom till skolan strax efter klockan 07 och lämnade den strax innan klockan 22... I eftermiddags hann jag dock med en härlig fika med Annelie. :) Tack, darling. Övat, planerat projekt och stått i baren med festkommitén är annars vad som hänt.

Imorgon och på fredag är så gott som oplanerade och ojoj, så gött det ska bli! :)) Öva och sen bara vara. NICE! :)
Fika med Stina imorgon och lyssna på lite polers på fredag kväll, annars inget, nej. Wuhuu! :P

Godast för tillfället:
nybakat bröd (vi klämmer en limpa om dan, haha)

En sak till jag skulle vilja ha:
högtalare (till när man gigar...)


Kan inte riktigt släppa tanken på hur många fantastiskt fina och roliga människor som hela tiden finns i min omgivning (nära och långt bort!). Tusen kramar till er! Love ya tons. Pusselipuss! Nu ska jag snart sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback