Onsdagsnytt från Hyddan

Sitter i soffan efter vad som känns som en mycket lång dag. Ändå finns det mer jag skulle ha velat hinna göra... åhh! Morgondagen lär bli minst lika lång! Det är väldigt mycket skola nu! Är där hela tiden, känns det som. På gott och ont. Yep. Idag mest gott, dock. ;) Nice.

Bokade en klipptid idag, men bokade sedan av den. Har allt lite beslutsångest! Men efter överläggning med Jannike kom jag nog på att jag i alla fall väntar lite till... Det är ju inte direkt fult eller ovårdat som det är nu, bara att jag inte blir klok på om jag vill ha kort krull eller långa vågor. :P Hmm... Vad tycker ni? :) Lite påbättring av brunt ska det dock bli. Tror Nika hjälper mig med det imorgon. Mmm... hihi! ;)

Igår fick jag en ny mobiltelefon! :)) Av min prins som visar sig vara en megaturgubbe när det gäller att kamma hem gratismobiler på Sony Ericsson-kvällar! ;)) Sällan fel, asså... hihi. Tusen tack, prinsen min! Whii. Piffpiff!

Borde nog gå och lägga mig nu. Planerar en tidig morgon på skolan imorgon. Är mest effektiv då, helt klart.
Ska dock bli skönt med helg och sovmorgon, hehe. Senaste veckans hotellverksamhet börjar faktiskt ta ut sin rätt... även om det har varit trevligt att ha alla här!! :))) Mycket trevligt, faktiskt. Puss på er, godingar! :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback