Kvartett... ehhh... brunett, pincett, korsett, lavett, closett...?! *hihi*

Sitter hemma med Calle och Nika och kollar på "pirates 3". Bra filmer det där, klart underhållande. Men den är låång. Så jag passar på att fixa ett och annat här på nätet.

Har färgat om håret idag. Blev en nyans mörkare än planerat, då det var väldans utplockat på hyllorna... Men det blir nog bra. Det känns lite ovant bara. Ännu mer ovant, borde jag kanske säga, hehe? En tvätt eller två så blir det nog dock som det var sist. Fast det är ganska gött detta med. Och Nika tycker äntligen att jag har stake, haha. :P

Imorgon blir det fest och sen är helgen full med diverse aktiviteter.
Och snart är det jul. Fy tusan. Men mysigt är det! :)

Kram och tjo!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej vännen!
Wee,vill träffa dig så att jag har sett dig live som brunett ;) Hoppas allt är bra med dig,fin telefon du hade fått förresten! ;) Höras snart tycker jag! Puss puss

2007-11-16 @ 10:22:03
Postat av: Anonym

Hej gumman! Tack för senast ;)! Hur har det gått med vinfläckarna? Pussen

2007-11-17 @ 10:42:04
Postat av: Sara

Det var jag som skrev sist...kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback