Joey Jojo uppdaterar läget ;)

Igår var det SOL! Tyvärr var jag i full gång från det att jag steg upp tills jag gick och la mig (6.30-1.00), men jag hann ändå få några desperata minuter av denna underbara lysande, stora, gula sak! :))) Mmm... Idag är det dock lika grått och mulet som alltid, suck. Men men.

Japp, det är med andra ord fullt upp och kanske är det tur, så att man inte hinner tänka efter hur höstvädret egentligen påverkar en... Jättemysigt med kyla och mörker, men jag måste ha sol också!! Tänk om det dessutom kunde ta och komma lite snö... mmm! :)

Skola, beting, kammarkonsert, fyra julkonserter med akademiska, projektvecka och julkonsert med skolan och inte minst hela veckans lundaspex håller mig väl sysselsatt. Hehe. Måste ju dock säga att det mesta är riktigt roligt, så än så länge går det ingen nöd på mig. Mer än att man är liite trött då, hehe. :P Men det är synd att klaga! ;)

I måndags hade ju vi förresten 3årsdag, jag och Calle. Och så tog han körkort!! :D Underbar dag... mmm... :))
(Har dock fortfarande ont i tummen efter att ha utklassat Calle med 4-0 i bowling - vilket kanske är lite sådär med tanke på allt ovanstående, hehe - men det var det värt, hehe!).

Nu ska jag tillbaka till cellon och sen försöka ta det lite lugnt innan det åter bär av till "lunn". ;)
Har ni inget för er fre-sön så gå på spexet "Lincoln" på AF-borgen. Om inte annat så för att se orkestern sitta ihopklämda som sardiner i orkesterdiket. :P

Tjohej!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej sötast! Hur är det med dig? Ja ja mår bra som fisken i havet nu. Fattas bara en flytt till Västerås. SJälvklart ska vi ses till jul. är du hemma hela julen elr? Jag åker ju antagligen upp hit efter julen men en liten johanna ska jag nog hinna med;) allt väl annars? vet du vad..?! Jag har snö här i Västerås.. bläblä.. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback