Solen lyser, himlen är blå... *tralalalalaaa*

Köksfönstret står på glänt och in kommer en känsla av sommar. Trafiken, solen, den ljumna vinden... jag får semesterfeeling och inser att jag borde skriva till morfar idag, och fråga om det passar att vi kan komma. Jag hoppas att de kan samtidigt som vi. Var så himla härligt förra året. Jag och Calle i megachill på franska rivieran... sällan fel, faktiskt, hihi. ;)

Jag vet inte om det är det fina vädret, men de senaste dagarna hittar jag bara fler och fler anledningar att le. :)
Igår, till exempel, då gick lunchkonserten bra, jag bättrade på min solbränna aningen, solen var allmänt underbar, pappa skickade mig en dvd han tyckte jag skulle ha (han kan va så himla söt, hihi), hela klassen var på ett till synes strålande humör, kvällen blev finfin med Annika, Josefin och Calle...
Det finns så många anledningar att le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback